Post by lyumisipaduc on Feb 20, 2022 14:04:45 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattoritokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Parkour Race - FreeRun Game 2022 version ▞▞▞
MCBox - tvůrce pleti Zábava nqwk
Adidas mens sports jacket, Bay trail tablet gaming. ... Muncan food corp nyc, Journal of marketing research society, Denver boulder couriers racing!
Parkour Race - FreeRun Game Sport zlny
Syy, jonka vuoksi arvioin sen niin alhaiseksi, on se, että minun on jokaisen kilpailun jälkeen pakko katsoa mainos.. vaikka napsautan ohittaakseni kohteen tai en tuplaa rahojani (jotta saan ne, jotka katsot mainoksen), se saa minut silti..
Mainoksia jokaisella tasolla, peli ei edes anna sinun pelata sitä katsomatta niitä mainoksia, ellet maksa 5 dollaria pelimarkkinoilla. Se on niin perseestä.
Parkour Race - FreeRun Game Sportgames tvlu
Huono
Yhteys voisi olla parempi, jotta säätimet ja reaktioajat toimivat sujuvasti. Mahtava peli! Suosittelisin tätä otsikkoa. Hahmo- ja tasosuunnittelussa on paljon muokattavissa olevia mahdollisuuksia.
Se ei latautunut ja sanoi jatkuvasti, että se ei voinut ladata peliä. Voin ladata melkein mitä tahansa paitsi tämän pelin, joten se ei ole ongelma minun puolellani. Se näytti hauskalta, mutta eh, paljon pelejä yhtä hyviä ellei parempia.
Paras sovellus ikinä. Pidän tästä pelistä todella paljon. Miksi sitten 4 tähteä, koska kun pelaan peliä, puhelimeni yhtäkkiä jumittuu ja minun on avattava sovellus uudelleen vain tämän takia. Korjaa tämä ongelma, se on todella ärsyttävää...
Tämä peli on mahtava. Mutta teidän pitäisi kuulostaa vaikuttavalta. Se on myös todella hauskaa, mutta liian helppoa. Ehkä niiden pitäisi olla online-moninpeli. Jokaisella hahmolla tulee olla omat erikoishyökkäykset. 👍
Peli on sujuvaa, mutta en antaisi sille 5 tähteä, koska siitä puuttui se, mikä sai minut koukkuun stockman-köyteen tai miksi sitä kutsuttiinkin. Jos he lisäisivät kamppailukoukun ja vielä kovemmat kartat säilyttäen samalla parkourin esteettisen tyylin, antaisin sille viisi tähteä.
Pidän tämän pelin ideasta, mutta rehellisesti? Ohjaimet ovat kauheita, peli on täynnä virheitä ja saat käytännössä mainoksen jokaisen kilpailun jälkeen. Erittäin ärsyttävää. Paranna ohjaimia ja vähennä häiriöitä ja mainoksia.
Pahin ....Koska siinä ei ole musiikkia tai ääntä taustalla Pelin pitäisi todellakin kehittyä..Koska kun videoiden välittömät palkinnot tulivat, se ei sallinut sitä saada...TODELLISESTI PAHAIN!! !
Pääsin tasolle 400, joten voin sanoa, että pelissä on edelleen pieniä bugeja (etenkin uusilla tasoilla); kaverit päivittävät peliä vähän enemmän, kahden viikon kuluttua näen samat 4 tasoa :/
Parkour Race - FreeRun Game Sportgames tvlu
Lista urheilulajeista - Adskeeper
... irc-galleria.net/community/3150214-the-rat-game ... irc-galleria.net/community/3158069-skate-inline-skate-parkour-freerun-ja-crips
tätä peliä on hauska pelata paljon, mutta niin kauan kuin pelasin sitä, se kyllästyy päivä päivältä. En myöskään pidä mainoksista, täällä on niin paljon ja se on vähän viivettä, vaikka minulla on 4gbRam-laite ;-;
Vie juoksupelisi uudelle tasolle, kun kilpailet yleisöä vastaan tässä ottelussa ansaitaksesi ensimmäisen sijan! Kävele katolta katolle. Käännä, hyppää ja hyppää esteiden yli saavuttaaksesi kaikki uudet ennätykset. Liity muiden joukkoon ja kilpaile voittaaksesi päivittäisen kilpailun erikoispalkinnoista! Skaalaa rakennuksia ympäri kaupunkia ja maata temppuja saadaksesi lisänopeutta. Jätä vastustajasi raivoamaan, kun otat voiton kotiin! 🏃♂️Testaa huipputaitosi kilpailussasi kuuluisissa kaupungeissa, kuten New Yorkissa, Pariisissa, Tokiossa ja muissa! 🤸♀️Räätälöity
En halunnut uskoa, että peli oli huono, kuten kaikki sanoivat, joten päätin kokeilla sitä ja kuten kaikki ovat sanoneet, peli on kauhea. Mutta he voivat korjata sen. Peli on viivästynyt, joten korjaa se, voit lisätä ääniä tai musiikkia tehdäksesi siitä kiinnostavamman ja lisätä eri formaatteja, joten se näyttää samalta vaiheelta yhä uudelleen ja uudelleen! En todennäköisesti pelaa tätä peliä uudelleen, mutta toivon, että korjaat nämä tai lisäät nämä, jotta muut voivat nauttia siitä.
Ensimmäistä kertaa tätä peliä pelatessa minulla oli hauskaa. Mutta muutaman kierroksen kuluttua 2 skinin keräämisen jälkeen peli päättää viiveellä niin pahasti, 1 yhden kierroksen jälkeen Se näyttää minulle mainoksia, ja mainoksen jälkeen näyttö ei edes siirry valikkoon, se näyttää minulle vain hahmoni lentävän ilmassa! Minun täytyi poistaa sovelluksia, jotta tämä sujuisi nopeammin, ja POISTAIN HÄNESTÄMISTÄ SOVELLUKSIA TÄMÄN NOPEAMPI. Kamala kokemus.
Iho on viileä, mutta se ei takaa mainosten määrää jokaisen tason jälkeen ja ennen jokaista lukituksen avaamista lataa tämä ja siirry seuraavalle tasolle.
Hieno peli kaiken kaikkiaan. Mutta minulla on yksi ehdotus. Toivon, että se olisi haastavampaa. En pidä aina voittamisesta. Minusta tuntuu, että kyseessä on koko "Road Runner vs. Coyote" -tilanne.
Rakastan tätä peliä, olen tasolla 507 3 päivässä, ja yritän saada jokaisen skinin. ja grafiikka on todella hyvä, se voi olla häiritsevää, mutta se sopii minulle. säätimet ovat todella hyviä rakastan tätä peliä. ei juurikaan lisää, ja mielestäni heidän pitäisi tehdä turnauksia skineille ja kilpailla oikeiden ihmisten kanssa. ja mahdollisuus kilpailla roboteilla tai oikeilla ihmisillä. kaiken kaikkiaan rakastan tätä peliä ja mielestäni heidän pitäisi lisätä skinejä, ja sinun täytyy tehdä siitä, jotta kolikoiden saaminen on ehkä helpompaa, ehkä voit lisätä kolikoita kilpailuihin
Se on erittäin koukuttava peli, aluksi olin hieman vihainen, se oli liian helppoa, mutta tasoja edistyessäni siitä tuli erittäin mielenkiintoista. Liikkumisvapaus tekee siitä myös ainutlaatuisen. Se voisi kuitenkin käyttää ääntä, mutta huomasin, että siinä ei ollut ääntä ja se on sammutus minulle
Lisätiedot! Mainoksia voi välttää olemalla istumatta siellä katsomassa. Luulen, että jos palaat etusivulle ja sitten takaisin sisään, olisin luultavasti poissa, mutta se on ylimääräistä ihmisille 5 tähteä 🌟👍
Paljon mainoksia. Tarkoitan niitä PALJON. Myös mikrotapahtumat eivät ole siistejä. Sellaiset asiat ovat valtava punainen merkki videopelien kuluttajalle. Sinun ei pitäisi maksaa todellista rahaa ilmaisesta pelistä saadaksesi tavaraa. Ymmärrän, että se on tapa ansaita rahaa, mutta ilmaisen pelin tekeminen sanan ilmainen tarkoittaa koko pelin tarkkaa määritelmää. Jos haluat niin paljon rahaa, ihmiset ostavat pelin. Helppoa kuin piirakka. Lopuksi en usko, että kilpailet oikeita ihmisiä vastaan. Lähinnä CPU. Aika tylsää.
Ongelmana minulla oli tässä pelissä, että tasot ovat samat, pitkät mainokset ja Brasilian taso häiritsee. Tuolla tasolla on liian monta rakennusta tiellä, jokainen nopeuseste on ajoitettava täydellisesti, jos haluaa saavuttaa 99% nopeuden, ja pahin osa tuosta tasosta oli viive. Aina kun yritin pyyhkäistä vasemmalle tai oikealle, hahmoni on joko liian kaukana tai liian lähellä tavoitteestani. Tämä taso tarvitsee päivityksen, samoin kuin pyyhkäisymekaanikko. Mutta kaiken lisäksi peli oli ok.
peli on hauskaa. mutta siinä pitäisi olla loputon tila ajastimella. ja sille maailmanlaajuinen tulostaulukko. jotta voimme näyttää taitojamme.
Tämä PELI ON MAHTAVA!!! Juoksu, sivukävely, kaikki... Mutta Dialy Races ei ole siistiä, koska OVAT ERITTÄIN GLITCHY... tämän pitäisi parantaa.
Roskat. Päästä eroon siitä typerästä prosentista, joka vaaditaan tavaroiden saamiseen, sen pitäisi olla vain 1. 2. ja 3. Edit: Ajattelin antaa tälle pelille toisen mahdollisuuden, ongelmana on, että se todella toistuu ja siitä tulee tylsää, olet avannut kaikki hahmoja. Kuten tavallista, se on vain yksi niistä typeristä rahanostoksista.
Voi luoja mainokset. Niin paljon mainoksia. Minusta tuntuu, että korvistani tulee mainoksia, kun olen pelannut tätä 10 minuuttia. Tarvitsen tauon mainoksista, en pelistä. Niin paljon mainoksia.
Ensinnäkin haluan sanoa, että tämä on siisti peli, joka on koukuttava. Mutta minulla on ongelma viiveen kanssa. Joskus peli meni nopeasti. Seuraava asia, jonka tiedät, se on viive. Tietääkseni, käytän Androidia. Myös säätimet ovat huonot. Se sanoo, että pidä alhaalla, mutta kun teen sen, se lähettää minut satunnaiseen suuntaan, enimmäkseen vasemmalle. Joitakin ideoita peliin lisättävänä on Naruto-hahmon lisääminen. Toinen lisättävä asia on moninpeli. Kiitos, että luit tämän!
Tämä peli on hauska, mutta jotkut tasot ovat samoja ja mainoksia on liikaa. Aina kun voitat, saat mainoksen, se on ärsyttävää, mutta muuten animaatiot ovat hyviä ja pelimekaniikka hauskaa.
En suosittelisi tätä peliä! Kuten monet muut ihmiset sanoivat, että pelissä on tämä yksi taso, jossa olet lähellä maalia, mutta tämä kaveri vain hiipii tyhjästä ja saa ensimmäisen sijan etkä voi jatkaa, joten olet vain jumissa. tällä tasolla, joten sinun on poistettava peli!Miksi peleissäsi ei aina ole ääntä, ei musiikkia?Ja aivan liikaa mainoksia, 2 mainosta 30 sekunnin välein!Edessäsi on jo ihmisiä! Ja on selvää, että ihmiset, joiden kanssa pelaat, ovat botteja!
11 - Dillon Loving - Christian / Hip Hop Artist / Husband / Dad
Tämä peli on hyödytön avaan tämän pelin, se juuttui ensimmäiseen madbox-käyttöliittymäänsä.
doest APK - Viimeisin Versio 2.2 - Android-Sovelluspeli