Post by lyumisipaduc on Feb 20, 2022 13:52:34 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Funny Blocks: Roligt fruktblock ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Funny Blocks: Roligt fruktblock IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med mynt ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Funny Blocks: Roligt fruktblock 2022 version ▞▞▞
Har verkligen njutit av att spela detta så här långt, ett bra sätt att slappna av och fördriva tiden.
Sätt för söt
De senaste vackra spelen och mitt fivorat........!
TYVÄRR, JAG KOMMER ATT ÄNDRA MIN FÖREGÅENDE RECENSION DÅ TEKNISKA PROBLEMET PÅGÅR MED DETTA SPEL INTE VÄRT KRASSET ATT SPELA
Spel vill laddas på min surfplatta
Amanda wauchpe
Jag njuter av att spela det här spelet
Bra spel! Utmanande men ändå kul! Mitt enda problem är att det slutade låta mig spela på nivå 610!? Är det så långt som spelet sträcker sig?
Mycket spännande spel.
Njutbart, gripande, bra pop-ups, riktigt underhållande. ja spelar fortfarande underbart spel, riktigt roligt.
Jag började spela det här spelet i över en månad nu och jag älskar det så mycket. Så kul solenergi det är bra 👍 Jag rekommenderar. Du kommer älska det.
Roligt spel men för många annonser. Måste vänta för länge för att spela spel.
Avkopplande spel. En mycket trevlig abd färgglad bakgrund
Roligt spel
Accha han tiden går
面白いフルーツブロック パズル qaw
Fruit Funny Blocks: khối trái cây vui nhộn Câu đố mji
Njuter av varje ögonblick Fantastiskt
Roligt och beroendeframkallande och tillräckligt med rörelser för att verkligen njuta av spelet
Underbar
Har precis börjat så kul😄
Fruit Funny Blocks är så roligt att spela... Jag har 50 nivåer än så länge och jag älskar spelet.
Ett exceptionellt intressant spel, som jag hade längtat efter sedan ganska länge. Jag gratulerar och uppskattar utvecklaren och skaparen av detta spel. Tacksägelse...!
Bra spel, ha mycket kul!!!
Det laddas inte ner längre
Deer game makers När jag når nivå 1026 kommer spelet aldrig att laddas. spelet fortsätter få mig ut och stänger av sig själv .. Vad kan jag göra? Någon hjälp
Söt så långt så bra, har precis börjat ge mig en chans att komma in i spelet
Jag kan inte komma in i mästerskapsspelen för att se vem jag spelar mot!!
Jag älskar roliga fruktklossar
Fantastiskt spel förutom de mycket små siffrorna i cirkeln vid ikonen som måste skjutas mot. Dessa nummer är inte läsbara
Jättekul spel ❣🤩👌
Du ger en möjlighet att titta på en video för mynt efter att ha sett videon, den stängs av och du har aldrig fått något.
Fruit Funny Blocks: Gülməli meyvə bloku Başsındırma okpw
Bra spel, inte för lätt eller svårt
Bara meningslöst kul. Avkopplande.
Underhållande! Färgglada och söta.
Till många annonser
Червячная Зона .io Онлайн Игра Экшен kzl
Det här spelet är väldigt bra och intressant och det är roligt och engagerande att spela. Alla borde prova det och du kan alltid fördriva tiden med det. Njut av. Skål till spelskaparna, bra jobbat.
Roligt i början. komma över ungefär nivå 700 då det lönar sig att spela eller spendera mycket mer tid på att titta på annonser än du spelar. Waaaay to ad heavy .....raderade
Roligt spel. Bra ljudeffekter, karaktärer och musik. Annonser är acceptabla.
Fruit Funny Blocks: גוש פרי מצחיק פאזל tgbt
Det är ok för nu
Wow, vilket vackert spel. Färgglatt också.💖 Älskar det. Ta gärna med fler som denna. Tack för ett coolt spel. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Avkopplande, roligt och njutbart.
Det är ett fantastiskt tidsfördriv
Väldigt söt och beroendeframkallande för att få alla stjärnor
Jag har letat efter ett spel som jag inte behöver titta på de där långa apparna det här spelet ger mig möjligheten om jag vill titta på det eller inte, kommer att rekommendera detta gav, det är ett vackert och avkopplande spel, hittills så bra .Jag älskareeeeeeeeeit.tack .
Underhållande
Det är bara lite tidigt för mig att verkligen bedöma spelet, men än så länge är det kul.
Jag älskar det här spelet, trevligt